آموزش, اخبار فروشگاه, مقالات

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

با توجه به استقبال شما عزیزان از آموزش های کار با کنترل کولر گازی در برند های مختلف ، این بار تیم تولید محتوا آنلاین شو برای شما آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ را انتخاب کرده است. امیدواریم کاربردی و مفید باشد.

همان طور که قبلا گفتیم در هر کنترل تعدادی دکمه وجود دارد که معمولا ما برای کار با آنها سر درگم میشویم ،شما میتوانید با توجه به توضیحات و عکسی که درپایین آمده است نحوه کار این دکمه ها را یاد بگیرید.

 

 

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

  1. دکمه run/stop: یا همان دکمه خاموش و روشن که  اصلی ترین دکمه کنترل به حساب می آید،شما در هر حالتی از کولر میتوانید با این دکمه کولر را خاموش و روشن کنید.


  2. دکمه operation mode یا دکمه تغییر وضعیت: شما با استفاده از این دکمه میتوانید حالت های دستگاه (سرد/گرم/فن/رطوبت گیر/و اتوماتیک) را به حالت های دیگر تغییر دهید .توضیح درباره این حالت ها در پایین صفحه خواهد داده شد.


  3. دکمه های temperature یا تنظیم دما: همان طور که از اسم این دو دکمه پیداست فقط برای تنظیم دما ،یعنی کم یا زیاد کردن آن به کار می رود.


  4. دکمه fan speed یا سرعت پرتاب باد: با استفاده از این دکمه میتوانید در هر حالتی از دستگاه سرعت پرتاب باد را به چهار حالت :زیاد/متوسط/کم و اتوماتیک تنظیم کنید.


  5. دکمه swing یا پره بالا و پایین شونده: با استفاده از این دکمه شما میتوانید باد خروجی از دستگاه را به صورت اتوماتیک در همه نقاط پخش کنید و یا در یک مکان ثابت کنید.کاربرد شبیه گزینه ۶


  6. مجدد دکمه swing یا پره بالا و پایین شونده: این دکمه هم مانند دکمه ۵ وظیفه بالا و پایین کردن سوئینگ را دارد ،اما با این تفاوت که این دکمه پره را به صورت چند حالت تنظیم میکند ،یعنی باهر بار فشار این دکمه پره های سوئینگ در جهت مختلفی ثابت می ماند.


  7. دکمه TIME OFF یا دکمه تایمر خاموشی: کارکرد این دکمه به این شکل است که شما با فشار دادن آن و تنظیم تایمی به دلخواه از ۱۰ دقیقه تا چند ساعت می توانید کولر را خاموش کنید .توجه داشته باشید که این دکمه برای زمانی است که دستگاه شما روشن است و میخواهید در زمانی معلوم خاموش شود.


  8. دکمه TIME ON یا دکمه تایمر روشنی: کارکرد این دکمه بر عکس دکمه ۷ یا تایمر خاموشی است به این صورت که شما با تنظیم زمانی از ۱۰ دقیقه تا چند ساعت میتوانید کولرگازی خود را روشن کنید ،مثلا شما قصد بیرون رفتن از خانه را دارید و مثلا ۴ ساعت دیگر به خانه باز میگردید و دوست دارید هنگام برگشت منزلتان خوب خنک یا گرم باشد .با تنظیم این تایمر میتوانید  دستور دهید که ظرف ۳ یا ۴ ساعت آینده کولر روشن شود و محیط شما را به دمای دلخواه برساند.


  9. دکمه TIME CANCEL یا لغو کردن تایمر ها: این دکمه در واقع برای زمانی است که شما تایمری را چه روشن و یا چه خاموش تنظیم کرده اید و دیگری نیازی به آن ندارید میتوانید با این دکه تنظیمات خود را لغو کنید.


  10. دکمه TIME SET ‌یا تایید تایمر :همانند دکمه بالا برای لغو تنظیمات ،شما برای تایید تنظیماتی که برای تایمر خاموشی و یا روشنی دستگاه تنظیم میکنید باید در آخر توسط این دکمه به مرحله تایید برسانید ،به این صورت که بعد از تنظیم تایمر کنترل را جلوی دستگاه میگیرید و این دکمه را فشار میدهید و سپس تنظیمات شما توسط دستگاه ثبت می شود.


  11. دکمه SLEEP یا دکمه خواب : یکی از دکمه های دوست داشتنی بعضی از افراد همین دکمه میباشد. کارایی این دکمه به این صورت است که وقتی شما میخواهید به خواب بروید با فشار دادن این دکمه ،دستگاه هر یک ساعت یا دوساعت با توجه به دستگاه و محیط ،دما را نیم یا یک درجه سانتی گراد پایین میاورد و باعث می شود خواب راحت تری داشته باشید.( زمانی که به خواب میرویم گردش خون ما پایین آمده و دمای بیشتری از دست میدهیم)


  12. شماره آخر دکمه نیست و صفحه نمایش شما است،شما میتوانید تمامی تنظیماتی را که انجام میدهید در این صفحه مشاهده کنید.


آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

  • نکته توضیحات درباره کلید ۲: حالت های دستگاه به ۵ حالت ( COOL / HEAT /DRY /FAN /AUTO) دسته بندی میشود که میتوانید تمام توضیحات این حالت ها را با کلیک بر روی اینجا بخوانید.

  • حالت COOL: این حالت با این اسم یا عکس دانه برف در بعضی از کنترل ها نمایش داده میشود و به معنی خنکی میباشد ،یعنی باید در فصول گرم سال از این دکمه استفاده کنید.

  • حالت HEAT:  این حالت با این اسم یا عکس خورشید در بعضی از کنترل ها نمایش داده می شود وبه معنی گرمایش میباشد که شما میتوانید در فصول سرد از این حالت استفاده کنید (توجه داشته باشید که تمامی کولر ها دارای این حالت نیستند)

  • حالت DRY :این حالت به معنی خشک کردن یا رطوبت گیری است ،شما با نتخاب این دکمه میتوانید در عرض مدت زمان کمی رطوبت محیط را کاهش دهید ولی سعی کنید به مدت طولانی از این حالت استفاده نکنید. و در شهر های با رطوبت زیاد از این دکمه استفاده کنید.

  • حالت FAN: هم با این اسم و هم با عکس پنکه نمایش داده میشود و شما در زمانی که نیاز به گرما یا سرما ندارید میتوانید از این حالت استفاده کنید و در واقع برای شما حکم پنکه را دارد.

  • وضعیت AUTO: در این حالت دستگاه با توجه به تنظیمات خودش شروع به کار میکند و نیازی نیست گرما یا سرما را شما تنظیم کنید.

همچنین شما میتوانید توضیحات و مطالب بیشتری راجع به کنترل های دیگر را در بخش مقالات و یا اخبار بخوانید یا اینجا کلیک کنید.

 

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ

امیدواریم آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی گالانز GALANZ را به خوبی به شما ارائه داده باشیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *