اخبار فروشگاه, مقالات

مزیت استفاده از پد سلولوزی نسبت به پوشال

مزیت استفاده از پد سلولوزی نسبت به پوشال

مزیت استفاده از پد سلولوزی نسبت به پوشال

دلایلی که میتوان ارائه داد:

۱.تا ۳۰٪ خنکی بیشتر

دلایلی از جمله سطح تماس بیشتر با هوا به دلیل ساختار منظم و ایستا ،خاصیت جذب آب بیشتر وهمچنین پخش مناسب آب در سرتاسر پد به واسطه شکل هندسی منظم و موج دار، باعث شده است که راندمان تبخیر در پد سلولوزی در طول فصل ۸۳٪ باقی بماند.

در حالیکه راندمان تبخیر در پوشال پس از گذشت سه هفته به حدود ۵۰٪ کاهش می یابد.

۲.عمر مفید بیشتر

حرکت منظم آب بر روی لایه های پد سلولوزی که به هم ارتباط دارند ، موجب خودشویی در پد سلولوزی می شود .این موضوع باعث می شود که عمر مفید پد سلولوزی بین ۳ تا ۵ سال بنابر شرایط جغرافیایی باشد.

۳.راندمان مناسب در شرایط دمایی بالای ۳۷ درجه

در دماهای بالای ۳۷ درجه سانتی گراد که راندمان کولر های پوشالی را به شدت کاهش می یابد ،کولر های سلولوزی راندمان تبخیر خود را حفظ می کنند و به صورت مناسب تری محیط را خنک نگه می دارند.

۴.آنتی باکتریال و کاهش ورود گرد و غبار

ذرات و گرد و غبار

باکتری های مضر تنفسی در قطرات آب وجود دارند. در کولر های آبی مجهز به پد سلولوزی حمل قطرات ریز آب تبخیر نشده ،کمتر صورت می پذیرد و به تبع آن انتقال باکتری های مضر تنفسی به حداقل می رسد ، همچنین بدلیل لایه های متعدد پد سلولوزی ، رفته رفته ذرات گرد و غبار در مسیر از هوا جدا شده و به میزان کمتری وارد محیط می شود.

مزیت استفاده از پد سلولوزی نسبت به پوشال

در نظر داشته باشید شما می توانید جهت انجام کلیه مراحل تعویض پد سلولوزی کولر های آبی می توانید از تکنسین های مجرب بهره بگیرید . شما میتوانید از  طریق جستجو در اینترنت نمایندگان مجاز را  پیدا کنید و برای نصب پد سلولوزی اقدام کنید .

همچنین میتوانید پد های اصلی کولر را در فروشگاه آنلاین شو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *